Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Τσάντες, τσάντες, τσάντες…

Την τσάντα μου τη θέλω: διαφορετική, στυλάτη, εύχρηστη, ελαφριά, άνετη, ευρύχωρη, να διπλώνεται για να την έχω ως εναλλακτική στα ταξίδια μου, ανθεκτική για να την παίρνω και για τα ψώνια μου, οικονομική (7€) για να πάρω για εμένα αλλά και ως δώρο για την φίλη/ αδερφή/ μαμά/ κόρη/ βαφτισιμιά μου.

Τα ίδια θέλουν οι φίλες μας και γι’ αυτό επαναλάβαμε το project “υφασμάτινες τσάντες”. Το μέγεθός τους είναι τέτοιο ώστε να χωράει και φάκελο ή ντοσιέ A4 για επαγγελματική ή σχολική χρήση, με κούμπωμα ανάμεσα στα χερούλια και εσωτερική θήκη για το κινητό.

Ρίξε μια ματιά …

black and white forestblack rockblack rock 2

comic 1comic 2dora

londonnew yorkparis

mexican way 2mexican way1paris blink

jean squares 1glim sensejean squares 2

rose on squarescotland yardwarm flowers

80'ssilky garden

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου